رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه گفت: در توافقات انجام‌شده تا این لحظه طرف عراقی اعتبار گذرنامه تا یک ماه را پذیرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گلر آلمانی بارسلونا در مذاکره با باشگاه برای تمدید و کسر دستمزد چراغ سبز نشان داده است.
باشگاه پرسپولیس با یک دروازه‌بان برزیلی مذاکره کرده و به توافقاتی نیز با این بازیکن رسیده است.
وحید امیری و مهدی ترابی اعلام کرده‌اند که مشکلی برای تمدید قرارداد با باشگاه پرسپولیس ندارند.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است، ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
مهدی طارمی مهاجم تیم ملی ایران برای عقد قرارداد چهار ساله با میلان به توافق اولیه رسیده است ولی مذاکرات ایتالیایی‌ها با باشگاه پورتو همچنان ادامه دارد.
مسئولان استقلال با سامان فلاح برای حضور در این تیم به توافق رسیدند.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی گفت: توافقات اولیه تأسیس آژانس منطقه‌ای پارلمانی مقابله با تغییر اقلیم و گردوغبار انجام شده و امیدواریم به زودی شاهد شکل‌گیری این آژانس باشیم.
توافق اولیه کنعانی با پرسپولیس در آستانه جدایی گنجی
توافق اولیه پرز در پاریس؛ امباپه رئالی شد
رئال مادرید در نزدیک ترین حالت ممکن برای جذب کیلیان امباپه، ستاره ملی‌پوش پاری‌سن‌ژرمن، قرار دارد.
توافق اولیه استقلال با سرمربی سابق رئال مادرید
ایران و روسیه برای ساخت ابرپروژه ریلی رشت-آستارا به توافق رسیده اند و قرار است این خط آهن استراتژیک در مدت ۳ سال احداث شود.
منابع خبری از توافق نمایندگان ارتش سودان و واکنش سریع در جده عربستان خبر دادند.
منابع آگاه یمنی از توافق اولیه میان ریاض و صنعاء مبنی بر تمدید آتش‌بس در این کشور و بعد از آن، اعلام رسمی پایان جنگ در یمن خبر دادند.
طبق اعلام برنامه SBC، کاپیتان رئال مادرید با باشگاه الاتحاد عربستان به توافق رسیده است و به احتمال خیلی زیاد در تابستان پیش رو راهی این تیم خواهد شد.
سرگئی لاوروف، وزیر خارجه روسیه در نشست خبری مشترک با سامح شکری، همتای مصری خود از توافق اولیه بر سر پیوستن ایران به مذاکرات سه جانبه روسیه، ترکیه و سوریه خبر داد.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
دفتر ریاست پارلمان عراق از دستیابی به توافق اولیه با ترکیه برای تشکیل کمیته ای به منظور بررسی بحران آب بین دو کشور خبر داد.
طبق ادعای فابریتزیو رومانو و چند منبع معتبر انگلیسی، منچستریونایتد با ووت وخهورست، مهاجم تیم ملی هلند، برای جانشینی رونالدو به توافق رسیده است.
کارلوس کی روش در جام جهانی ۲۰۲۲ هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده داشت و هنوز وضعیت ادامه همکاری او با فدراسیون فوتبال ایران در هاله‌ای از ابهام است.
توافق‌های اولیه با ازبکستان برای افزایش تجارت فرآورده‌های نفتی و پتروشیمی انجام و سرفصلی تازه در روابط دو کشور در حوزه انرژی و پتروشیمی در آینده باز شده است.
برغم حمایت اولیه از مذاکرات، پوتین هنگام ارائه توافق تنظیم شده از سوی کوزاک، تاکید کرد که امتیازات مذاکره شده توسط مشاورش کافی نیست و به اهداف خود از جمله انضمام یک نوار ارضی از خاک اوکراین اضافه کرد.
امروز مطالبی همچون سومین فروش یکپارچه خودروها، آغاز شد، افزایش قیمت دلار، یورو و دینار عراق در بازار توافقی ارز، توصیه کارشناس بازار سرمایه به سهامداران، اخبار لحظه‌ای و مهم ارز‌های دیجیتال، مجمع صبا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، جزییات بازگشایی ۳ نماد پتروشیمی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ